Horseslove Index du Forum
Horseslove Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Proberen ze allemaal verkeerd: Hier is hoe sommige van de be

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Horseslove Index du Forum -> Les chevaux dans tous leurs états. -> Techniques, méthodes et soins.
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
janbouchra9

Masculin Taureau (20avr-20mai) 龍 Dragon

MessagePosté le: Ven 7 Juil - 09:42 (2017)    Sujet du message: Proberen ze allemaal verkeerd: Hier is hoe sommige van de be Répondre en citant

Proberen ze allemaal verkeerd: Hier zijn hoe sommige van de beste voetballers hun doubters hebben overwonnen. Elke voetballer heeft zijn of haar twijfels. Of het nu een coach, familielid of rivaal is, iemand heeft ze verteld dat hun dromen te groot of onmogelijk zijn. Maar die woorden maken de elite niet opgeven - ze maken ze alleen maar harder. Die haters zijn brandstof aan het vuur. Geloof ons niet? Hier zijn hoe sommige van de beste voetballers in de wereld hun kan hebben veroverd. Schreeuw naar onze vrienden op STACK.com voor de geweldige video's. Lucas Mendes, Gatorade National Boys 'Voetbalspeler van het Jaar' Ik heb een tweet van mijn freshmen jaar. Iemand zei: 'Lucas is nike kinderschoenen te klein, en hij zal het nooit als een professionele atleet maken.' Ik heb dat nog steeds op mijn laptop. Elke dag zie ik het en ik denk: 'Ik moet iedereen verkeerd bewijzen.' 'Ella Stevens, Gatorade National Girls' Voetbalspeler van het Jaar 'Ik ben uit teams gesneden, en dat was moeilijk om door te gaan. Maar het was een leerervaring, en ik heb geleerd hoe te falen, en ik denk dat dat nodig is op het volgende niveau. 'Lucas Melano, Portland Forward' Ik speelde voor een junior competitie in Argentinië en ik was daar ongeveer een maand nike air max 90 heren goedkoop . Ze vertelden me dat ik niet kon spelen omdat er andere spelers beter waren dan ik. Dus ik nam een ​​bus van Buenos Aires naar Córdoba om te spelen voor een club die ruimte voor mij had en ik kon daar spelen. Ik heb er beter bij gewerkt en professioneel gespeeld, en ik werd overgebracht naar de Portland Timbers en won een kampioenschap. 'Crystal Dunn, USWNT en Washington Forward' Niemand in mijn carriere heeft specifiek gezegd: 'Je kan dit niet doen', maar ik doe het Denk in mijn loopbaan heb ik een aantal uitdagingen geconfronteerd. Ik ben erg kort, en ik voelde me altijd alsof ik over het hoofd gezien zou worden omdat ik de hoogte en de gestalte van andere meiden niet had. Op een zeer jonge leeftijd was ik als: 'Wow, ga ik deze sport voortzetten, omdat andere meisjes gewoon groter en groter worden dan ik?' Dus ik denk dat ik er iets mee te maken had toen ik was Jonger. 'Nu dat je van een aantal elite voetballers hebt gehoord, vertel ons ons in de opmerkingen over uw eigen Groothandel nike air max #SayICant verhaal en hoe u het overwint of bent van plan om het te overwinnen. En als u zich voordoet om uw kan niet te veroveren, raadpleeg dan onze Soccer Gear Guide om het heetste voetbaluitrusting van dit seizoen te ontdekken.

Publicité

MessagePosté le: Ven 7 Juil - 09:42 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Horseslove Index du Forum -> Les chevaux dans tous leurs états. -> Techniques, méthodes et soins. Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template zenGarden created by larme d'ange